Cairt Chustaiméirí

Tá faisnéis sa Chairt do Chustaiméirí faoin méid ar féidir lenár gcustaiméirí, ionadaithe tofa, agus saoránaigh a bheith ag súil leis óna ndéileálacha linn maidir le seachadadh seirbhíse.

Is soláthraí seirbhíse poiblí í Comhairle Cathrach agus Contae Luimnigh. Ciallaíonn sé seo gurb é an ról atá againn ná fíorsheirbhís a sholáthar dár gcustaiméirí. Is mian linn do cháilíocht beatha agus do thimpeallacht fhisiciúil a fheabhsú ar bhealaí nach gcuireann isteach ar cháilíocht na beatha do na glúine atá le teacht. Táimid tiomanta do sheirbhís ardchaighdeáin a thabhairt duit trí iarracht a dhéanamh do cheist a réiteach ag an gcéad phointe teagmhála nuair is féidir.

Tá an Chairt Chustaiméirí seo dréachtaithe againn ionas go mbeidh tusa, an Custaiméir, soiléir maidir le cáilíocht na seirbhíse ar féidir leat a bheith ag súil uainn i gComhairle Cathrach agus Contae Luimnigh. Leagann an Chairt amach freisin a bhfuilimid ag súil uaitse, ár gcustaiméirí ar ais agus áirítear ann Cód Iompair do Chustaiméirí.

Feidhmíonn an Chomhairle ionad teagmhála chun ár bpríomhuimhir theileafóin agus idirghníomhú le custaiméirí a bhainistiú.

Is gá d’ainm/cineál cruinn do fhiosrúcháin a chur ar fáil dár bhfoireann chun gur féidir linn d’iarratas a láimhseáil go héifeachtach.

Mura gcuirtear an t-eolas seo ar fáil, tá seans ann nach mbeimid in ann d’iarratas a láimhseáil.

Cad a chiallaíonn an chairt seo duitse an Custaiméir?

Déanfaimid iarracht ceisteanna a fhreagairt agus gan tú a aistriú go dtí réimse eile le déileáil leat. Cinnteoidh ár bhfoireann go gcuirfear seirbhísí ar fáil i gceart, go cothrom, go hoscailte agus go neamhchlaonta. Déileálfaimid leat;

  • Go ceart faoin dlí, le rialacha a rialaíonn do theidlíochtaí.
  • Go híogair - Déileálfaimid go cothrom lenár gcustaiméirí go léir ag cinntiú nach ndéantar aon idirdhealú ar aon chúis.
  • Cuiditheach - Trí nósanna imeachta, foirmeacha agus faisnéis ar theidlíochtaí agus seirbhísí a dhéanamh níos éasca le tuiscint, trí thaifid chearta a choinneáil agus trí insint duit faoi theorainneacha ama nó coinníollacha a d'fhéadfadh tú a dhícháiliú.
  • Go cúirtéiseach, lena n-áirítear cumarsáid a dhéanamh leat i nGaeilge más mian leat
  • Go freagrach, trí mhíniú cén fáth go bhféadfaimis cinneadh a dhéanamh nach raibh tú ag súil leis.
  • Go pras, de réir na dteorainneacha ama a bhaineann le d'iarratas.

Ár ngeallúint duit

  • Freagróimid gach glao gutháin go pras agus go cúirtéiseach.
  • Inseoidh siad duit cé leis a bhfuil tú ag labhairt nuair a fhreagróimid an fón trínár gcéad ainm a thabhairt.
  • Freagair do litreacha chomh luath agus is féidir.
  • Bualadh leat go poncúil má tá coinne agat.
  • Déanaimid ár ndícheall freastal ort mura bhfuil coinne agat.
  • Má tá ball foirne ar saoire, cuirfear in iúl duit go mbeidh ball foirne eile ag déileáil le do chás.
  • Tabharfar glórphost cothrom le dáta go rialta nuair nach mbíonn an fhoireann ar fáil.
  • Déanfaimid ár suíomh Gréasáin agus na meáin shóisialta a nuashonrú maidir le himeachtaí agus saincheisteanna a thagann chun cinn a théann i bhfeidhm ort dár gcustaiméirí/saoránaigh.
     

Mura féidir linn do litir a fhreagairt, nó seol ríomhphost chugainn láithreach

  • Admhóimid do chumarsáid laistigh de 2 lá oibre.
  • I bhformhór na gcásanna, freagra a thabhairt duit laistigh de 15 lá oibre.
  • Mura féidir linn é seo a dhéanamh, inseoimid duit cathain a gheobhaidh tú freagra iomlán.

Ciallaíonn déileáil ‘go cothrom’ leat.

  • Ag caitheamh mar an gcéanna leatsa agus a chaithfimid le daoine eile i gcásanna comhchosúla.
  • A bheith réidh le rialacha agus nósanna imeachta a athbhreithniú.
  • Go leor fógra a thabhairt duit sula n-athraítear aon rialacha a d'fhéadfadh do theidlíochtaí a laghdú.
  • Tú a chur i dteagmháil, nuair is gá, le hoifigigh Chomhairle Cathrach agus Contae Luimnigh atá freagrach as déileáil leat.
  • Tú a chur ar aghaidh chuig foinsí cabhrach eile, más cuí.
  • Faisnéis iomlán, cothrom le dáta a sholáthar ar rialacha agus cleachtais na scéimeanna agus na gclár poiblí a riarann Comhairle Cathrach agus Contae Luimnigh..
     

Rochtain Fhisiciúil

Cuirfimid oifigí poiblí glana, inrochtana ar fáil, a mhéid is féidir, a chinnteoidh príobháideacht, agus a éascóidh rochtain dár gcustaiméirí go léir.

Cabhraigh linn cabhrú leat

Fáiltímid roimh agus spreagaimid thú chun do thuairimí a thabhairt dúinn ar ár gcaighdeán seachadta seirbhíse. Cuirfear Cártaí Tráchta ar fáil duit le húsáid ag gach ceann dár n-oifigí poiblí agus ar ár suíomh Gréasáin anseo. Is féidir leat tuairimí/moltaí a ríomhphost freisin chuig customerservices@limerick.ie nó do mholadh a sheoladh chuig an mBainisteoir Seirbhísí do Chustaiméirí.

Próiseas Gearán agus Achomharc

Feidhmíonn an Chomhairle córas dea-fhoilsithe, inrochtana, trédhearcach agus simplí le húsáid chun déileáil le gearáin agus achomhairc maidir le cáilíocht ár seirbhíse a chuirtear ar fáil agus an bealach ar cuireadh ar fáil í. Tá sonraí iomlána maidir le conas is féidir leat gearán a dhéanamh leagtha amach sa Bhileog Ghearáin ó Chustaiméirí atá ar fáil inár n-oifigí go léir agus ar ár suíomh Gréasáin anseo.

Ról agus Cód Iompair an Chustaiméara

Chun an tseirbhís is fearr is féidir a fháil uainn iarraimid ort na nithe seo a leanas a thabhairt faoi deara:

  • Ba cheart duit uimhreacha tagartha a lua nuair atá siad ar fáil agus tú ag comhfhreagras leis an gComhairle.
  • Ba chóir duit a chinntiú go gcuirtear foirmeacha iarratais isteach in am.
  • Ba chóir duit seiceáil go bhfuil gach foirm comhlánaithe go hiomlán, go cruinn agus go soléite agus sínithe sula gcuirtear isteach iad. Cinntigh freisin le do thoil go gcuirtear isteach gach doiciméad tacaíochta a iarrtar.
  • Ba chóir duit sinn a chur ar an eolas faoi athruithe ar chúinsí a d’fhéadfadh cur isteach ar an gcinneadh a dhéanfaimis.

Tá sé mar aidhm againn seirbhís ardchaighdeáin a thabhairt duit i dtimpeallacht shábháilte agus shlán. Chun é seo a bhaint amach, iarrtar ort caitheamh lenár bhfoireann ar an mbealach ar mhaith leat go gcaithfí leat féin. Ní ghlacfaimid le:

  • Úsáid teanga atá maslach, bagrach nó míchuí i leith na foirne agus/nó baill den phobal
  • Foréigean a úsáid nó bagairt foréigin i leith na foirne agus/nó baill den phobal
  • Iompar atá suaiteach nó go míréasúnach leanúnach
  • Damáiste mailíseach do agus/nó goid réadmhaoine Chomhairle Cathrach agus Contae Luimnigh
  • Úsáid alcóil agus drugaí aindleathacha agus áiseanna Chomhairle Cathrach agus Contae Luimnigh á n-úsáid
  • Caitheamh tobac agus vaping, ach amháin i limistéir ainmnithe
  • Bruscar
  • Grianghrafadóireacht agus scannánaíocht, gan chead
  • Maoin phearsanta á fhágáil gan duine ag faire uirthi agus áiseanna Chomhairle Cathrach agus Contae Luimnigh in úsáid
  • Caithfidh leanaí a bheith faoi mhaoirseacht i gcónaí agus iad ag úsáid ár n-áiseanna.

Is féidir beart a dhéanamh chun do theagmháil lenár n-oifigí a theorannú ag brath ar nádúr an iompair. Féadfaidh sé seo a bheith san áireamh:

  • Ag tabhairt comhairle duit teagmháil a dhéanamh linn trí litir amháin
  • Ag cur in iúl duit nach ndéanann tú ach teagmháil le ball foirne ainmnithe
  • Comhairle a thabhairt duit nach nglaonn tú ach ar an teileafón ar laethanta agus amanna áirithe
  • Do rochtain ar an oifig a theorannú
  • Ag tabhairt comhairle duit comhaontú a dhéanamh faoi d'iompar amach anseo
  • Mar rogha dheiridh, deireadh a chur le gach teagmháil leat mura léiríonn an t-iompar seo go bhfuil tú ag stopadh

I ngach cás, scríobhfaimid chugat chun a insint duit cén fáth a gcreidimid go bhfuil d’iompar míréasúnta agus cén beart atá beartaithe againn a dhéanamh. Má tá an t-iompar chomh foircneach sin go gcuireann sé sábháilteacht agus leas fhoireann na Comhairle nó daoine eile i mbaol láithreach, breithneoimid roghanna eile. D’fhéadfadh go n-áireofaí orthu sin, an t-ábhar a thuairisciú don Gharda Síochána nó caingean dlí a thionscnamh. I gcásanna den sórt sin, ní féidir linn rabhadh a thabhairt duit roimh ré maidir leis an ngníomh sin.